It is currently Tue Oct 24, 2017 7:41 am
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 4 posts ]
Author Message
 Post subject: Nieuwe helmen iemand?
PostPosted: Sun Oct 09, 2011 5:23 pm 
Admin
Admin

Ik weet dat de meesten de helm een beetje hebben afgezworen maar hij behoort nog steeds tot het basis uniform. Zeker in CQB heeft dat ding me al een paar keer gered van lelijke bulten en zelfs een metalen spies die anders voor een net gaatje in mijn achterhoofd had gezorgd.

Al een tijdje zit ik er over te denken mijn helm een beetje te pimpen. Nu kwam ik echter voor een leuke prijs een helm tegen waarvan ik denk.. dat ziet er nog eens leuk uit. Gedeeltelijk gepimpt out of the box voor een leuke prijs.

Kan me goed voorstellen dat er wat mensen zijn die hun geld liever aan andere dingen uitgeven maar ik ben benieuwd wat jullie er van denken.

Als iemand bezwaar heeft tegen het dragen van verschillende helmen binnen het team dan hoor ik het graag.

Komt in de kleuren zwart, olive drab en tan voor 59 euro!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

so you got an IP I am not interested in. I don't care for your ISP either. You will probably be running some OS and using some browser. I could write a script telling me all that stuff and showing it off here but i'm too busy shagging these playmates and enjoying what I call life.

Image
Image
Image

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 09, 2011 6:20 pm 
Admin
Admin

Voor mij geen nieuwe helm. Heb die oude al zelden op omdat ik zonder helm fijner vindt.

Omdat de oude helmen niet/nauwelijks gedragen worden lijkt het me ook geen bedreiging voor de uniformiteit van het eh uniform. Daarnaast zijn ze ook gewoon mooier dan oude, dus be my guest!

Menco / [BBE] Mac

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 09, 2011 7:13 pm 
BBE Member
BBE Member

[BBE] Soul Assassin wrote:
Voor mij geen nieuwe helm. Heb die oude al zelden op omdat ik zonder helm fijner vindt.

Omdat de oude helmen niet/nauwelijks gedragen worden lijkt het me ook geen bedreiging voor de uniformiteit van het eh uniform. Daarnaast zijn ze ook gewoon mooier dan oude, dus be my guest!

Ik moet ook nog een helm aanschaffen.
Overigens vindt ik dit model niet enorm mooi (Smaken verschillen natuurlijk :wink: ).
Btw, wat voor type helm hebben jullie op dit moment?

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 09, 2011 7:28 pm 
Admin
Admin

Momenteel hebben we de MICH 2002

so you got an IP I am not interested in. I don't care for your ISP either. You will probably be running some OS and using some browser. I could write a script telling me all that stuff and showing it off here but i'm too busy shagging these playmates and enjoying what I call life.

Image
Image
Image

OfflineProfile
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 4 posts ]