It is currently Sun Dec 17, 2017 4:06 am
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 3 posts ]
Author Message
PostPosted: Sat Aug 22, 2015 2:28 am 
Treasurer
Treasurer

Heroes,

Het zou weer eens tijd zijn alle stof van de camokleding af te vegen en de rattenkeutels uit de lopen te schieten. Sinds het lid worden van de NABV is volgens mij alleen Menco nog een keer solo gaan soften, tijd om de teamspirit weer wat op te krikken.

Uit de NABV evenementen lijst viel CQB-city in Arnhem mij op, volgens de omschrijven;

"Zo’n tien minuten lopen van het centrum van Arnhem vind je CQB-City; een indoor speelveld van 2.000 m². Het speelveld voelt als een realistisch stadje en is uitgerust met verschillende kamers en gebouwtjes. Aan beide zijden van de hal kunnen spelers naar de eerste verdieping, wat een goed overzicht over het gehele speelveld."

Kiekjes en videotje hier te vinden: http://www.airsoftdb.nl/airsoft-locaties/cqb-city/

Open skirms staan vooralsnog gepland;

-6 september
-13 september
-27 september
-4 oktober
-11 oktober

Wie wilt??????? Als er voldoende animo is gaan we wat plannen, hop hop!

OfflineProfile
PostPosted: Mon Aug 24, 2015 12:22 am 
Admin
Admin

Volgens mij kan ik zo goed als heel september. Weet nog niet zeker of ik misschien een weekendje weg ga.
Menco is al eens op deze locatie geweest geloof ik. Is het wat?

Ik zag in het laatst verschenen NABV magazine ook een nieuw veld in Briele.
http://www.outdoorbrielle.nl/airsoft-open-skirm.html

6 september is daar een open skirm. Schijnt een bosrijk gebied te zijn met hier en daar wat huisjes.
Weet niet of het wat is.

Een ander terrein dat mij iig wel heel erg aanspreekt ligt in Zeewolde of all places... is enorm groot en stond ook in het NABV magazine. Groot bosgebied met stukken gras er tussen. Lijkt me mooi spelen daar. Zie plaatje helemaal onderaan. Natuurlijk wel weer een pokkestuk rijden maar dat is vaak ook wel weer gezellig gebleken! Uiteraard niet meer met een zelf samengesteld airsoft CD'tje... (ja we worden toch wel oud.) Tegenwoordig mag alle foute muziek op een stickje of op de telefoon.

Daarnaast verlang ik soms nog terug aan de klipper. Wat een geweldige locatie was dat.
Nu is er CQCENTRAL en dat ziet er een beetje als volgt uit.

Attachments:
zeewolde.jpg
zeewolde.jpg [ 309.18 KiB | Viewed 1237 times ]

so you got an IP I am not interested in. I don't care for your ISP either. You will probably be running some OS and using some browser. I could write a script telling me all that stuff and showing it off here but i'm too busy shagging these playmates and enjoying what I call life.

Image
Image
Image
OfflineProfile
PostPosted: Thu Sep 03, 2015 6:38 am 
BBE Member
BBE Member

Klinkt goed om er weer eens flink tegenaan te gaan! :D
Er zijn een hoop toffe locaties in NL en BE om onze skills op de proef te stellen.
Zag zelf in Sittard (Limburg, of all places ...) ook nog wel iets wat interessant kon zijn:
http://www.unit13.eu/locaties/

Tevens hebben ze (Ik dacht in Oktober?) nog een coole skirm gepland in een paar oude fabriekshallen.

Moeten we alleen wel eens een keer in de actie schieten, want momenteel zijn we nogal vastgeroest. :wink:
Ik moet zelf mijn replica nog aan de praat krijgen met een kabeltje en Lipo (Daan ...? :wink: ) en dan ben ik ready to rumble. :D

OfflineProfile
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 3 posts ]