It is currently Wed Dec 19, 2018 4:40 am
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 10 posts ]
Author Message
PostPosted: Mon Oct 17, 2011 1:09 pm 
Admin
Admin

Na een aantal keer meegespeeld te hebben, waarbij hij heeft aangetoond toch wel een heel klein beetje BBE potentie in zich te hebben, is Macho nu officieel lid van BBE-AT!

Macho heeft gisteren op de skirm in Schoten zijn officiele BBE patch in ontvangst mogen nemen. Hiermee heeft Macho ook toegang gekregen tot de besloten delen van dit forum waar onze diepste en donkerste gevoelens en geheimen met elkaar gedeeld worden. Hou er dus rekening mee dat hij vanaf vandaag mee kan lezen. Engels praten dus.

Macho, welkom! Met jouw goedvinden zal ik jouw forum naam aanpassen naar [BBE] Wankers, de nickname die je nu eenmaal verdient met zo'n achternaam. [BBE] Macho mag natuurlijk ook.

Als team is het nu zaak om jou te helpen zo snel mogelijk het BBE uniform bij elkaar te sprokkelen. Onze supply sgt. Recklezz kan daar waarschijnlijk het meest in betekenen.

so you got an IP I am not interested in. I don't care for your ISP either. You will probably be running some OS and using some browser. I could write a script telling me all that stuff and showing it off here but i'm too busy shagging these playmates and enjoying what I call life.

Image
Image
Image

Last edited by [BBE] Drummer on Mon Oct 17, 2011 7:17 pm, edited 1 time in total.

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 17, 2011 1:14 pm 
Military Police
Military Police

Congratulations Macho!! Welkom in het team for realz! :)

Ga gewoon allereerst naar de dump en haal daar je NL DPM broek en blouse/zomerjasje! Voor 20 euries ben je klaar.

Daarnaast is een parka ook geen overbodige luxe voor die koude en natte dagen. Deze zou je ook wel bij de dump moeten kunnen krijgen. Anders heeft nico daar nog wel een adresje voor!

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 17, 2011 1:23 pm 
Admin
Admin

Hehe de basiskleding heeft ie al (netjes!), nu nog het vest, helm, handschoenen en belangrijke zaken als de radios (PRR en PMR). Voor vesten kan je in ieder geval het beste bij Wes zijn denk ik.

so you got an IP I am not interested in. I don't care for your ISP either. You will probably be running some OS and using some browser. I could write a script telling me all that stuff and showing it off here but i'm too busy shagging these playmates and enjoying what I call life.

Image
Image
Image

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 17, 2011 2:14 pm 
Treasurer
Treasurer

Welkom en gefeliciteerd Wankahr!

Nu begint het natuurlijk wel tijd te worden dat je die blauwe ledjes en sirene in die bak van je zet!

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 17, 2011 6:23 pm 
Admin
Admin

Congrats! :guns:

Menco / [BBE] Mac

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 17, 2011 10:34 pm 
Supply Sergeant
Supply Sergeant

Nu nog de ontgroening :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :guns: :pipas: :snp:

Forgiveness is between them and God, I'm only here to arrange the meeting

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 19, 2011 5:30 pm 
Supply Sergeant
Supply Sergeant

Voorstel voor vest:

http://www.uktactical.com/acatalog/Warr ... _Base.html

wat ik persoonlijk zelf mooier vind, maarja iets met een vreemde eend, en bijt....

http://www.uktactical.com/acatalog/Warr ... oaded.html

Forgiveness is between them and God, I'm only here to arrange the meeting

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 19, 2011 8:37 pm 
Admin
Admin

Wat de PRR betreft (de bowman radio), deze kost bij onze gebruikelijke verkoper 180 euro voor de single PTT versie en 200 voor een double PTT.

Denk dat ze ergens op het net wel goedkoper te krijgen zijn.. maar zie ze maar te vinden :-/

Image
Image
Image

OfflineProfile
PostPosted: Wed Oct 19, 2011 9:25 pm 
BBE Member
BBE Member

Allereerst mijn hartelijke dank voor het warme onthaal dat ik heb mogen ontvangen binnen het team.
Tot op heden heb ik me bij iedere skirm uitermate vermaakt en heb ik als airsoft-noob een hoop bijgeleerd.
Als officieel lid heb ik inmiddels de BBE-patch ontvangen en draag deze met trots. :D

[BBE] Drummer wrote:
Hiermee heeft Macho ook toegang gekregen tot de besloten delen van dit forum waar onze diepste en donkerste gevoelens en geheimen met elkaar gedeeld worden. Hou er dus rekening mee dat hij vanaf vandaag mee kan lezen. Engels praten dus.

With great power comes great responsibility.
Aangezien mijn Engels degelijk genoeg is en ik altijd nieuwsgierig ben, heb ik me al enigzins verdiept in de donkere hoekjes van het BBE-forum.
Bracht mij op een zeer belangrijk onderwerp: De financiën.
Als part of the team lever ik graag mijn steentje bij en hoor ik graag van jullie hoe ik mijn maandelijkse bijdrage dien over te maken.

Wat betreft mijn nickname:
Ik ga toch voor [BBE] Macho.
De tijden van ontgroening en introductie zijn namelijk voorbij.
Echter, om jullie tegemoet te komen stel ik voor dat jullie in huiselijke kring af en toe mogen terugrefereren naar de naam 'Wanker'.
Hoeven jullie dus niet per direct af te kicken ... :wink:

[BBE] Recklezz wrote:
Nu nog de ontgroening :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :guns: :pipas: :snp:

Ik ben altijd te porren voor een duel van man tot man/vrouw. :guns:
Go ahead, make my day ... :wink:

Wat betreft het vest en de radio.
Het CIRAS WARRIOR vest lijkt me prima.
Vroeg me alleen af of pouches van 5.11 of ICE ook passen op dit vest, aangezien ik graag nog pouches zou willen hebben voor mijn radio en mijn side-arm magazijnen.
Heb al wat rondgekeken op die site, maar pouches in de kleur zwart kon ik nog niet vinden.
Wellicht dat iemand daar nog adresjes voor weet?

De prijs voor de radio is niet goedkoop, maar ben wel bereid het te betalen. Dus mocht je geen alternatief kunnen vinden, dan vindt ik dit ook goed. :)

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 21, 2011 11:49 pm 
BBE Member
BBE Member

[BBE] Feerce wrote:
Welkom en gefeliciteerd Wankahr!

Nu begint het natuurlijk wel tijd te worden dat je die blauwe ledjes en sirene in die bak van je zet!

Blauwe ledjes en een sirene zouden mijn Volvo zeer zeker niet misstaan.
Denk echter dat de politie het niet zo leuk vindt als ik ze er op zet. :wink:

OfflineProfile
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 10 posts ]