It is currently Tue Oct 16, 2018 8:44 am
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 4 posts ]
Author Message
PostPosted: Mon Sep 28, 2009 1:56 pm 
Military Police
Military Police

Hallo lieve teamleden,

Even aandacht voor het volgende:

Na afgelopen skirm hebben menco en ik besloten om onze gear in de shurgard te gaan leggen.

Wij weten dat de shurgard eigenlijk bedoeld is voor de AEG's en meuk. Maar wij moeten wel steeds met al dat spul naar rotterdam komen, en nog erger, savonds na het skirmen weer terug!

Dit is voor mij, per skirm meer dan 4 uur slepen met, in het gunstigste geval, 1 loodzware tas.

Na safe hunting moest ik dus om 22:00 nog terug in de trein met 2 enorme zware tassen naar nijmegen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik dat nooit weer doe. De volgende skirm laat ik mijn leger tas achter met daarin al mijn airsoft gear (kleren daargelaten want die moeten thuis gewassen worden), zodat ik alleen maar met een rugtasje/kleine sporttas op pad hoef te gaan.

Het zelfde geldt voor menco. In zekere zin iets minder omdat menco natuurlijk vaak de auto heeft, maar dan nog... Wij hebben helaas niet de luxe dat wij met ons hebben en houden voor onze deur worden afgezet in de stad waar we ons verzamelen.

Ik hoop dat hiervoor wat begrip opgebracht kan worden.

Thijs,
ook namens menco

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 28, 2009 2:08 pm 
Admin
Admin

Mee eens.Als ik mijn gear in A'dam laat moet ik het meeslepen naar Hilversum als ik de auto ophaal en weer terug na de skirm, wat gewoon zwaar klote is. Alternatief is een extra rit naar A'dam op de heenweg om het op te halen en terugweg om het te droppen, wat me gewoon veel tijd kost. Airsoft dagen beginnen vaak al om 0500 voor mij en eindigen altijd minimaal 2 uur later dan onze R'damse leden.

Gear in H'sum laten is geen optie meer omdat m'n ouders al aangegeven hebben dat liever niet te hebben. Gezien het feit dat ze wel al elke keer de auto afstaan ga ik daar geen issue van maken.

Kan me voorstellen dat het zo wel vol wordt in de Shurgard maar aan de andere kant past het met wat Tetris-skills nog wel.

Ik neem aan dat men hier wel begrip voor kan opbrengen en mocht het echt een issue zijn dan sta ik open voor ideeen.

Menco / [BBE] Mac

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 28, 2009 3:32 pm 
Admin
Admin

Lijkt me dat we eens werk moeten maken van het stellingkast idee :)

so you got an IP I am not interested in. I don't care for your ISP either. You will probably be running some OS and using some browser. I could write a script telling me all that stuff and showing it off here but i'm too busy shagging these playmates and enjoying what I call life.

Image
Image
Image

OfflineProfile
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 28, 2009 4:42 pm 
Military Police
Military Police

[BBE] Drummer wrote:
Lijkt me dat we eens werk moeten maken van het stellingkast idee :)

Binnenkort maar eens een BBE weekendje plannen met een team meeting en een shurgardknutseldagje?

Of bij de eerst volgende skirm eens precies de maten van de shurgard opmeten. Want ik denk dat we alles thuis op maat moeten maken zodat we alles in de shurgard in elkaar kunnen zetten.

Ik vermoed dat we niet kunnen gaan zagen en boren in de shurgard enzulks. Ze hebben al genoeg last van onze BB's enzo :P daar hoeft geen zaagsel en rest hout bij :P

En volgens mij kunnen we daar ook geen stroom krijgen voor apparaten. Correct me if i'm wrong.

" Corrected " by Recklezz :twisted:

OfflineProfile
Post a new topicPost a reply Page 1 of 1   [ 4 posts ]